Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hemlig beundrare....?

Kategori: 2010

Inatt kom det ett annorlunda sms...
Vem som skrivit det vet jag inte det kom med avsändare en internet sida

men det var ändå lite charmigt men vore ju kul att veta vem som skrivit det:

 

Önskar jag tordes tala om vem jag är

men det vore mysigt att träffa dej för en natt...



Så om du som skrivit detta läser min blogg lägg en liten kommentar.



Idag har jag jobbat delad tur och det har gått så himla bra =)

Mina älskade barn har kommit hem från sin pappa vecka och jag är så glad över att de är hemma =) Nu är ordningen tillbaka =)

Jag har pratat med mitt hjärta flera gånger idag
tack för att du förgyller mitt liv =)

Näpp nu ska jag ta å koka mej lite tevatten och läsa lite ur min bok
och hoppas att min hals blir bättre.

Imorrn är det en lekdag å vi får främmande =)
Som jag har längtat =)

Kramizar


Kommentarer

  • hemlig beundrare säger:

    kan ju gärna inte tala om vem jag är riktigt.men det jag skrev vore inte så dumt..men sen vill du kanske inte ha det lite skoj för en natt heller ;)

    2010-11-22 | 12:55:29
  • Trollmamman säger:

    haha så du läser här å sluta va så hemlighetsfull....

    å jag kan faktiskt inte kommentera saker här... men eftersom du har mitt nummer kan du väl säga om du känner mej eller inte??

    Kramiz

    2010-11-22 | 22:16:05
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: