Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Trött så in i bomben

Kategori: 2010

Det blev inte mycket sömn i natten som var...

Somnade halv tre och upp vid fem =(

 

Kom på jobbet som ett vandrande lik...

var så himla trött så trött så trött...

på em hade jag möte i FYRA timmar och ni kan tro att jag bara ville sova

men mitt i mötet tog vi oss en uppfriskande prommenad

runt knutsgården =) Helt jäkla perfekt väder för att röra på sig lite =)

 

Ikväll bidde det middag för barnen hos B.B och sen for vi upp till syrran och fikade å lekte och jag myste med mosters gullunge, Anton han är för söt =)

att han somnade i mosters famn gjorde inte saken bättre

han har ju stulit mitt hjärta lillpojken =)

 

Nu sover mina barn sen ett tag tillbaka och jag ska ta å mysa lite

det är inte så himla tokigt det =)

 

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: