Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vad gör man när dygnet har för få timmar??

Kategori: 2010

Idag fick vi kliva up tidigt och fixa i ordning oss för barnens fotografering

Halv nio var vi på plats och fotade de små

Klara ville inte knäppa några kort =( tråkigt tyckte jag.

Men men det kommer fler tillfällen =)

Sen hem och käka frukost och jag la mej under täcket och slappade och kände mej inte så där hundra procentigt hurtig! Men masade mej upp och började att plocka efter barnen... som vanligt!

Petter gick och la sig och Danne for ut på jobb som vanligt!

Igentligen skulle jag åka till min farbror på 50 årskalas idag men jag hinner inte då vi ska äta middag i matfors nu ikväll och det är mycket som ska klaffa men jag ska åka till min farbror och hälsa på snart =)

Jo ikväll ska vi till Faster Anna å Hugo och wooka och mysa och ha det härligt! skönt att åka dit för barnen trivs så bra där =)

Imorrn står troligen min nya soffa på plats också men jag tror att färgen på soffan kommer att skära sig mot tapeten så jag måste i väg och inhandla nya tapeter så det blir spännande =)

Nu är barnen ute och leker och Johanna är världens skvallerbytta för hon kommer in och rapporterar allt Klara gör =) rart med barn!


Dags att röra på sig!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: