Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Konstigt....

Kategori: 2011

Visst är det riktigt konstigt....

 

JAG lösenordsskyddade min blogg gav bara ut lösen och sånt till de personer som jag verkligen vill ska läsa och de som jag litar på MINA vänner helt enkelt

men HUR i hela friden kan då annat folk som jag har låst den från

kunna veta vad jag skriver här???


Jag vet ju såklart VEM som har skvallrat
och vem som låter obehöriga läsa MIN låsta BLOGG

JAG TYCKER ATT JAG HAR SAGT DET FÖRR
ATT DETTA ÄR VERKLIGEN MIN BLOGG MIN DAGBOK
MITT SÄTT ATT LÅTA AGRISSIONER MM FÅ UTLOPP
VARFÖR ENS KOMMENTERA UTANFÖR
VAD SOM STÅR?????

JAG känner mej oerhört besviken och ledsen
detta sårade mej enormt mycket
Bara så du vet DU som inte kan behålla ett lösenord för dej själv att jag inte har nått mer att säga dej.
Tyvärr....
 =(

Till er alla andra

vad tycker ni jag ska göra ??

Sluta blogga kanske??



 

Kommentarer

  • Anita säger:

    NEJ, Jag gillar din blogg!

    2011-04-11 | 21:44:24
  • Nina säger:

    Byt ut lösenordet!!

    2011-04-12 | 00:28:38
  • veronica säger:

    Byt ut lösenordet!!!

    2011-04-12 | 07:17:05
  • Jessica säger:

    Bara att byta lösen igen! Drygt att folk inte kan hålla något privat

    2011-04-12 | 09:47:32
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se
  • Kattis säger:

    Byt lösen! De gör jag ofta på min.

    2011-04-12 | 10:12:05
  • isa säger:

    byt lösen ordet å låt inte denna människa få lösenordet igen!

    vill fortsätta läsa din blogg!



    kram på dej!:)

    2011-04-12 | 13:37:34
  • Pernilla säger:

    Jag håller med dom andra som skrivit här, byt lösenord :) Trist när de blir såhär.

    Jag vill också fortsätta läsa din blogg :)

    Kram på dig Bodil<3

    2011-04-13 | 06:01:37
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Jag håller med föregående talare! Byt lösen så får människan inte tillgång till bloggen nåt mer!



    Kram

    2011-04-13 | 20:32:14
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: