Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag

Kategori: 2011

Idag har jag så jobbat fjärde kvällen i rad

även fjärde kvällen i rad som jag behövt barnvakt.

Jag är mer än tacksam för alla som ställt upp occh hjälpt mej under veckan.

 

Ikväll hade barnens faster dem

hon hämtade dem vid dagis på em och jag hämtade dem i matfors nu ikväll när jag slutat jobba =)

Gick kanon fint =)

 

Innan jobbet idag lämnade jag barnen vid halv tie sen hem och tog en prommenad runt viskan på 1 timme och 20 minuter musiken dånade i öronen solen lyste och det var så härligt!!

Nu måste jag inhandla nya skor och byta musik i mp3:n =)

 

Saknar min älskling jätte mycket

veckorna är nästan hopplösa än så länge att få till att ses

vi jobbar ju inte direkt samma tider

men det blev ju lite mys när jag väckte honom igår =)

 

Tänk att man helt plötsligt kan få upp ögonen för en person som alltid funnits där alltid varit en av mina bästa vänner alltid ställt upp och ja varit som en bror för mej

på nått sätt förvandlades vänskapen till kärlek =)

Vilket jag är överlycklig för =)


jag svävar på små gulliga moln dagarna igenom nu...
hihi

Jaja nu har jag ätit lite kvälls mat omelett med färsk svamp i smörstekt med vitlök =)
mumma =)

Nu ska jag iaf ringa upp min älskling sen blire till å krypa ner i sängen å sova
har varit vaken sen fem imorse när min älskade lille son bestämde sig för att nu mamma är det morgon =)

Kramizar på er vänner =)

 

Kommentarer

  • veronica säger:

    Ja tänk...ibland är kärleken närmare än man tror :)

    Kram på dej o trevlig helg!

    2011-04-08 | 18:20:36
  • Bodil säger:

    Trevlig helg själv =)

    2011-04-09 | 15:26:02
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: