Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Söndag idag

Kategori: 2011

och vi hade lååång mys idag ja visst har jag varit uppe sen ottan men nån brådska har ja inte haft iaf! =)


solen skiner och vi har fikat ute vid rastkallen =)

Barnen har lekt hoppat studsmatta suttit i lekparken gungat busat

å det är så trevligt nu när det nästan har torkat upp så man slipper galonkläder å sånt men barnen vill ändå ha stövlar på sig... jaja lätt att hoppa i!

 

Barnen är i kväll hos sin pappa

och de sover även där =)

Det gillar jag jätte mycket att han äntligen vaknat ur sin lilla dvala ;-)

Det betyder också att han har dem i påsk när jag jobbar

nu är det slut på att leta barnvakter....

skööönt =)

Nu ska jag jobba lite... jag skulle kolla schema men smög in här en stund...

2 dagar kvar tills Min bebis fyller 2 år!!

Petter
har blivit så stor
och han har lärt sig att gunga på en vanlig gunga nu å som han vill gunga
han är mer frammåt än Johanna så han har redan knäckt hur man får mer fart
men han vill ju helst att mamma puttar på
det är ju lättsammare det ;-)

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: