Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

en mysig dag i pulkbacken

Kategori: 2011

Vaknade idag och myste med Johanna men så kom Peppe och en otrevlig odör.... usch han hade fyllt blöjan på både insidan och utsidan kan jag säga och det blev sanering av både sängen och av pojken...

det blev badbaljan för lillen och tvättstugan för mej...


Vid lunch tid var vi och hämtade en matlåda på jobbet
och även en hem till Farmor S och till mamma som var på verksamhets utb.

Gott som sjutton var det iaf med paltbrö å fläsk å vit sås
mmm

Barnen fick uppstekta pärer och biff de
smaskens det me.. =)

Vi ahr varit ute hela em och bestigit den där satans backen idag igen
motion får man iaf
tur man kan kasta sig på nått å åka ner iaf =)

Petter sov i vagnen medans vi andra tjoade i backen =)

men när vi gick hem vaknade han så jag fick mej en springtur i skoterspåret idag också =)
vem behöver ett gym när man har småbarn???
hihi

Näe nu har jag städat i hallen
skämdes som sjutton för hur det såg ut där men vad ska man göra jag är ensam som städar å tre som drar på.... lite fuskigt är det faktiskt tycker jag...

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: