Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag den 11 februari 2011

Kategori: 2011

I dag har jag haft mina barn här hos mej vi har myst med Morfar och ätit god mat och haft det trevligt =) De har varit väldigt lugna Petter somnade ute i vagnen en stund å Johanna och Morfar tog en prommenad med kälken i solskenet =)

 

Men så ikväll efter kvällsfikat skjutsade jag upp dem till Danne igen
mätta och nöjda
lite tomt för mej nu när de inte är här
och min pappa är hos farbror Ebbe
men jag har vräkt i mej en skål med popcorn alldeles ensam
det smakade förjäkla gott iaf =)


Nu ska jag strax ta å bädda ut bäddsoffan och lägga mej för natten
det är ju bara att inse att jag börjar bli för gammal för att vara uppe på nätterna å gagga i telefon =)

Men det var det värt <3
Men nu ska jag sova och hoppas på en bra dag imorgon =)

Kramiz på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: