Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 1 - Presentera mig själv

Kategori: 2011

Jag börjar så här:

Namn: Bodil Elisabet Marianne Persson
Född den 19 juli 1982 i sundsvall =)

Har dubbla familjer då mina föräldrar skiljde sig tidigt. Så mamma och styvpappa, pappa och plastmamma 3 bråkiga men härliga systrar i åldrarna 25, 20 & 15
och numera också finns det två härliga grabbar som är mosters gullpluttar =)


Min egna familj är ju jag och mina älskade barn, Klara som är 12 Johanna är 3 och Petter som är 1 år =)
Och naturligtvis så min alldeles egna månfarare Ville som skulle ha varit 4 år vid detta laget.

Till vår familj hör också våra trogna katter Hubbe & Sigge och från och med fredag bor även Bertil här =)


Jag jobbar på ett äldre boende en mil härifrån och jag trivs jätte bra med kamrater och vårdtagare =)
Skönt att ha ganska så nära på jobbet ändå och det största plusset är ändå att jag har dagis nästan där jag jobbar och det betyder ingen restid dit =)

I oktober i fjol rasade min värld då min dåvarande sambo talade om att han skulle flytta.. vilket han också gjorde och fortfarande håller jag på att smälta sveket och den stora sorgen och tomheten som följde...
Men sakta och säkert håller jag på att känna mark under mina fötter igen...

JAG är en kämpe och reser mej alltid även om detta slaget tog enormt hårt...

Jag är i vanliga fall enormt glad och lättsam men har en vilja av stål, men jag är nog igentligen lite för snäll och ställer gärna upp för mina nära och kära även om jag själv blir lidande av det..

Jag är en hemma person som trivs hemma men bjuder gärna på middagar och fika och gillar liv och rörelse men hemma är ändå allra bäst =)
Utflykter över dagen är nått jag och familjen hemskt gärna gör =) Och det kan ju vara precis vad som helst =)

Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mera men ni har ju 29 dagar till å läsa....

Kramizar




Kommentarer


Kommentera inlägget här: