Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 3 - Mina föräldrar

Kategori: 2011

MIN MAMMA

Min mamma är det allra bästa som finns hon ställer upp med allt vi behöver

allt från barnpassning till bullpåsar

Alltid lika go och glad

sprallig och underbar på alla sätt och vis

mamma skulle nog ha blivit teaterapa för hon sprudlar av roliga ideér och kommer för det mesta med alla roliga upptåg!

 

Min mamma heter Gunvor

hon är född 31/12 1962

kommerfrån västerlo men när min morfar dog flyttade mormor och min mamma och moster till albacken i jämtland.

1988 hittade hon så Mats och återvände till stöde och hemtrakterna =)

Ja vad ska man säga Mamma har ett hjärta av guld

så är det bara =)



MIN PAPPA!!

Min pappa han är också otroligt snäll och gullig
men kontakten har väl inte alltid varit så där jättebra
men vi pratar ibland och ses allldeles för sällan
=(
Önskar han bodde närmare.

men däremot har ju jag kuskat runt till alla spännande orter han bott på i vårt land för att hälsa på =)

Min pappa heter Lars
han är född 1/1 1962
uppväxt i gim torpshammar med tre bröder mamma och pappa

han är gift med maria sen en herrans massa år tillbaka =)
Bor numera i göteborg och gillar sin edsel (bil) och tränar mycket på gym för att hålla kroppen i trim efter en del olyckor under årens gång!


snart ses vi igen pappa =)


Lars Persson

Ja det var mina goa och fina föräldrar det..
har ni observerat att båda mina föräldrar fyller år på nyår!!
hihi lite coolt iaf =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: