Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 6 - Min dag

Kategori: 2011

Min dag idag vaknade jag halv sju

klev upp sju fixade mej i ordning kastade ut två katter å släppte in en =)
Va ner till tvättstugan hängde tvätt och tog upp det torra
packade MIN träningsväska
gjorde välling till Petter väckte honom och klädde honom
väckte Johanna och klädde henne =)

Bra precis klockan åtta ramlade vi in på dagis med
andan i halsen som vanligt =)

Tjugo över åtta sammanstrålade jag å Katrin på jobbet och gav chefen ett besök för att få nya friskvårdslappar

strax efter halv nio var vi på stödehuset och dags att träna =)

MITT ALLRA FÖRSTA TRÄNINGSPASS =)

Efter bastu och dusch
fick jag go frunch hos Katrin =)
Tack!

Hem å vilade lite med Bertil =)

Diskat undan och hämtat barnen på dagis

ätit en ensam middag

och ja det var min lediga dag det =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: