Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 8 - Ett ögonblick

Kategori: 2011

Ett ögonblick av liv ett ögonblick av tomhet

ett ögonblick av lycka ett ögonblick av sorg!

 

Mitt ögonblick denna gång är

VILLE

min älskade son =)


Han gav oss så mycket lycka
han gav mej så mycket liv
jag väntade å längtade så mycket
och vi gick igenom så himla mycket innan han föddes
och när han föddes vilken entré i livet
snacka om pojken som ville stå i centrum =)
Han kom ut på en bråkdels sekund
och det känns som om han lämnade oss också
på ett ögonblick!

Min älskade lille son gav mej så många underbara
ögonblick men också många tårfyllda och tråkiga ögonblick
men jag är glad åt dom lyckliga
Tack för att du lät oss få de lyckliga ögonblicken
av ditt korta liv hjärtat =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: