Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Herregud vilket humör

Kategori: 2011

Jag har idag =(

 

Igår kväll höll jag på bli galen

Petter somnade på två minuter men Johanna vägrade sova å skrek som en stucken gris

jag höll mej lugn och sansad men höll på att gå i tusen bitar på insidan

Tänk om jag kunde få lämna över till nån annan en sån gång...

När hon så till slut somnade på soffan la jag mej på andra sidan och somnade vaknade strax före sju imorse för då ska Klara på skolan försökte få somna om men inte då

har slappat lite på soffan men hur gör man det med två monster i farten som river å sliter i allt??

Mitt humör gick i taket när Petter hälde saft i min fina tygsoffa =( =( =(
han åkte in på sitt rum med buller å bång kan jag säga
å jag har skrubbat soffa!! =(

Roligare saker kan man ha för sig tycker jag


Min höft är heller inte bra... ännu
men men det är väl bara att gilla läget och lära sig leva med denna pina
hade hoppats att jag skulle kunna banta bort smärtan men just nu känns det som om vågen står rätt stilla och jag är mer arg än nånsin!! gahhhh
Inget går min väg....

Men på ett sätt går det min väg....
jag har en jätte gullig älskling!!

och underbara vänner =)

Kramizar

 

Kommentarer

  • K säger:

    Vecka 5 är jag ledig mån - mån. Kanske Tjolanta ska sova över hos Putte en natt då?? En mindre iaf =) Kramen

    2011-01-20 | 15:13:40
  • Bodil säger:

    Du är väl en ängel gumman =)

    Å så glad Johanna ska bli =)

    Kramiz

    2011-01-20 | 21:35:52
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: