Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ändstationen

Kategori: 2011

så har jag kommit fram till ett enormt beslut en sista anhalt
en kärlek som dött från min sida
ett liv som kommit till sin slutstation.


Det var med tunga steg jag stängde dörren ikväll
med tungt och sorgset hjärta
gav jag så upp alla år som jag kämpat så mycket för.
Nu finns bara minnena kvar
och de bär jag med mej i alla dagar.
Orkar inte bli sviken igen
så är det bara....



Nu är det dags att blicka frammåt
mot nya underbara mål och härliga äventyr =)

Humöret är det inget fel på
behövde bara få prata med rätt person

nån som kan få mej att känna mej hel
glad och underbar =)

Tack för att du finns =)

Nu ska jag göra natten

så puss å Kram



Kommentarer

  • Anonym säger:

    De är bra Bodil :) blicka frammåt, snart kommer du finna e kärlek som är dej trogen och älskar dej för den du är! Kram på dej.

    2011-03-09 | 12:13:09
  • Bodil säger:

    Tack! Vem du än är =)

    2011-03-10 | 17:30:06

Kommentera inlägget här: