Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fortfarande fredag...

Kategori: 2011

Men vilken underbar fredag vi har haft =)

 

Rasmus och Pontus kom hit strax efter nio i morse

sen har vi lekt och haft oss

Malin & Gry gjorde oss också härligt sällskap i flera roliga timmar =)

Simone och barnen kom också

och det var jätte roligt att ni hittade hit =)

Och jag fick snusa på underbara lille Rocky

det är ju som om man skulle bli sugen på en liten igen

men nja inte riktigt jag kan ju få låna guldklimpen istället kanske??

hihi

 en dag full med lek och skoj och bus och skratt

en dag jag gärna lever om igen =)

 

Mina små sover gott efter en härlig dag.

Danne har lagt sig på soffan och sover gott han med

så det lär väl bli jag som får åka till ljunga å hämta Klara som är på kalas där.

men det spelar ju ingen roll alls

kul med en liten tur =)

 

Nu har jag plockat i och ur diskmaskinen och den diskar för fullt

perfekt med en sån duktig sak i köket =)

 

Näe nu sk ajg ta en bit äppelkaka och lite saft och leta fram min bok för en stunds tystnad och kvalitetstid för mej själv =)

 

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: