Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jaha...

Kategori: 2011

Ibland börjar man att fundera om jag verkligen är 28 år gammal eller om jag faktiskt har passerat 80...

 

Imorse vaknade jag av att mina höfter låst sig den vänstra iaf

de gör det ibland pg a foglossningar å sånt skit...

jaja jag har linkat mej fram skit rädd att halka ute på den här isgatan som är utanför dörren
men än har jag klarat mej
peppar peppar...

Dagen har mest bestått av tv tittning det blåser så jäkla mycket ute
tur det var skidåkning då för min del =)

Petter han sov gott ute i vagnen på bron i ett par timmar
och flickorna var ut å lekte i några minuter =)

Min käke hoppade ur led i morse
ja det kändes lite mysko och än är den inte bra
middagen tog en bra stund att äta då jag inte kan gapa tillräkligt..

till på köpet hade högerarmen låst sig men till den har jag tydligen hittat nyckeln iaf =)

Petter och Johanna har fått sitt efterlängtade lördagsgodis och sitter som små ljus i soffan och kollar på tv:n
tänk att det snart är nattis igen för dem
dagarna går så himla fort.

Petter har blivit så jätte duktig på att prata de sista veckorna
orden bara forsar ur munnen på honom
det är så roligt när barnen börjar bli en alldeles egen person med egna åsikter och tankar.
<3 <3 <3


Näe nu ska jag läsa lite i min bok kanske borde läsa ut den snart
så jag får läsa nästa...

Hundra åringen lockar....




Den bara ligger på bänken å väntar på mej....


Idag föll en stor sten från mitt hjärta en
tung sten jag mått lite dåligt över
men nu föll den och jag tror inte den ramlar tillbaka igen =)

Saknar dig gubben <3

20 dagar kvar =)

 

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: