Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Trött å seg

Kategori: 2011

helt slut bakis är det så det kallas...??

 

Imorse mådde jag tipptopp men efter att ha gått en prommenad med petter i vagnen så slog det till...

jaja jag hade iaf trevligt igår =)

 

Klara har följt med pappis

till de stora skogarna =)

 

De små har frossat i lördagsgodis

nu badar de så snart utvecklar de väl simhud mellan tårna =)

 

Snart dags för dem å sova å jag ska också lägga mej

å glo på tv;n men det lär bli tack å gonatt på stört

 

Ikväll så skulle jag dra i köksstolen till bordet och sitsen var lite lös så mitt pekfinger klämdes där när jag satte ner stor rumpan... ajaj va ont de gjorde en köttbit försvann från fingertoppen =(

så det kan gå...

 

Nu ska jag kolla vilddjuren mina ;-)


<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: