Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag idag

Kategori: 2011

Å jag som sett fram emot en lugn helg
har mer än full rulle här hemma... hihi

Idag har jag å mina barn varit till stan å kollat lite
köpt en ny mobil till Klara så nu är lyckan gjord =)
sen handlat mat och jag har spenderat 74 kronor på ikea =)

Sen ringde syrran precis när jag kommit hem och undrade om jag kunde ha pojkarna och så snäll som jag är drog jag iväg å hämtade Edvin på dagis och Anton hos farmor.

så nu är pojkarna här och det är mer än full rulle
men det går ganska så bra men min lugna kväll med Klara är som bort blåst =(

jaja de lär väl somna snart hoppas jag.

Jag å Klara har möblerat om i vardagsrummet igen men nu är det på väg tillbaka som det ska igen =)

Virr panna det är jag det =)

snart hoppas jag att Rolf å Bosse kommer så man har nån att mysa med =)

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: