Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag

Kategori: 2011

Idag är det jobb =) Fast bara en kort tur från 12 till 16.30

helt perfekt tycker då jag iaf =)

 

Imorse tog jag en prommenad med vovven innan alla andra vaknat

ja Petter var ju vaken men han var nöjd å såg på tv:n =)

Lite kyligt men en bra början på dagen.

 

sen har jag lämnat barnen hos deras Pappa

ja visst undrens tid är ju inte förbi

å jag vet ju inte vem som var gladast barnen eller han??

jaja han var licksom tvungen att säga åt emj att jag inte fick komma in i hans lgh men hallåååå hur ska jag annars kunna lämna dem??

Han lär ju inte hämta dem direkt =)

De ska iaf stanna där tills imorrn då jag jobbat klart och det betyder att jag å Rolf har vår allra första kväll ledig i lag sen vi blev tillsammans utan barn alltså =)

Undra vad vi ska göra då??

Det spelar ingen roll jag hoppas jag får nån god middag iaf!

 

Näe nu kallar jobbet lite fast det är väldigt lugnt idag =)

Sköööönt det =)

 

Kram på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: