Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

6 november

Kategori: 2011

Sikken jäkla helg....

skit trött hela lördagen jobbade ti ett Johanna kom ti mej på jobbet hämtade Evelina när jag slutat och sen hade vi en mys em/kväll =)

Dukade fint åt små prinsessorna
de gjorde kväll halv nio passade mej utmärkt då jag kröp ner i sängen då med men somnade inte fast jag gick på över tid kändes det som.... låg å lyssnade påde ovanför =)

Pratade lite med "Vilden" på insidan
och den är verkligen igång dygnet runt
undrar hur den blir på utsidan snart bara 3 månader kvar tills vi får veta det =)

Idag vaknade flickorna efter nio
efter fika och ritande for vi å hämtade Pilla och det blev bad i pölen i stöde igen
super skönt och skönt att det va lite folk
Johanna å jag fick go middag hos Pilla å flickorna idag

så åter igen måste jag säga att JAG har det väldigt bra =)

Petter å Klara kom hem vid åtta i kväll och
det resulterar i att min lille goknopp ännu är vaken då han sovit i bilen hit =(
suck
det ska ju licksom vara dagis imorrn...
men vi får väl se han tempade lite förut så jag hoppas det är borta när han vaknar iaf.


Å lillen börjar bli stor nu 2,5 år har han hunnit bli
men nu håller han verkligen på att sluta med blöja
och har sprungit på toa gånger 100 ikväll utan resultat men nu har han äntligen kissat rejält så nu hoppas jag han kan slappna av å sova för han behöver ju det .

Och Jag behöver sova också ska ju licksom jobba imorrn även om jag känner att jag skulle behöva vila lite tilll.
men va sjutton jag överlever nog....

Pratat mycket med Klara ikväll
(som alla kvällar)
hon verkar ha mycket funderingar på ditten å datten
men det är ju inte så konstigt
det händer mycket nästa år...... igen.

Jag har också funderingar på hur jag ska kunna få mitt hematt passa en växande barnfamilj och jag tror jag har kommit på ett litet sätt ska se om jag har nån ork nästa helg att förverkliga lite planer =)

Det blir nog kanon bra det =)

Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: