Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Advent har flyttat in

Kategori: 2011

i mina fönster och det blev så fint =)

Men till barnens rum blev det inge bra och jag får fixa nya gardiner dit med tomtar sa Johanna å de som hänger där nu får nog flytta ner till älsklingen =)

Förfast han säger att han hatar julen så ville han faktiskt ha lite juligare gardiner
så kanske det blir jul på östanå också =)

Det skulle gör mej glad iaf =)

Idag är Petter piggare å feberfri och har faktiskt inte hostat nått i natt

men Johanna är jätte snorig och glansig på ögonen idag..
suck

Nu äter jag å Johanna fm gröt frunch
Petter han åt välling när han vakna så nu va han inge hungrig alls


det är så roligt med Petter han går på toa själv nu och torkar pillen noga
=)
Igårvar han i väg å gjorde nr 2 också alldeles själv.

Idag ska vi tvätta alla kalsonger så han har några med sig till pappa på fredag =)

Å jag hoppas jag får semester på lördag
men det ser mörkt ut... suck
men det hade varit skönt att få rå om mej själv å älsklingen för engångsskull.

jaja det märks väl.

Nu ska jag roa mina små och klä på oss lite =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: