Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Färger =)

Kategori: 2011

En helt vanlig måndag med jobb å dagis å skola

Jobbade till 13 hämtade barnen inte förrän 15 och när vi kom hem hade Petter nästan 39graders feber... igen
 
När sjutton gubbar ska det ta slut med sjukdomar och förkylningar
hostar nästan så han kräks också
lillplutten min =(

Men ändå har det varit rätt ok fart på båda små ikväll
och nu tror jag att varenda leksak är framme i deras rum.

Älsklingen och hans lillebror var in på kaffe och pepparkaka
då passade jag på att få hjälm med att få ner den ena fula takfläkten i barnens rum
så nu hänger det en grön å en rosa rislampa åt dem =)
Grön å rosa mina favorit färger
undra vad bebis kommer få för färg då??

När Klara var liten hade hon mycket rött
Johanna är en prinsessa å har nästan bara rosa
Petter får leva med grönt =)

Jag älskar färger å helst starka färger

Syrran å jag va ju till stan i fredags å jag köpte ny tunika
i min färg som jag gillar att ha på mej nu ::: Plommon lila


Ja vad ska bebis få för färg??
Å jag har ännu inte köpt ett enda bebisplagg heller
även om jag tittat
=)

Tänkte försöka låta julen gå innan jag ger mej på det =)
Man ska väl ha nått att se fram emot va??

Näe undra om jag ska ta å lägga mina underbara små
Petter sov länge på dagis idag
och min nattsuddare Johanna henne måste man licksom köra i säng.

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: