Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

27/10-2011

Kategori: 2011

vilken dag =)

jobbade på fm ja ända till klockan ett men det är ju till lunch va??
jaja skit samma
jobbat ha jag ju i vilket fall =)

Älsklingen och jag hade en tid att passa i stan klockan två och vi blev några minuter sen men jag trodde faktiskt inte vi skulle hinna alls så jag blev jätte glad å lättad att vi hann =)

Men när jag jobbat klart och höll älsklingen på att tanka bilen och jag såg mobilen på taket reflekterade inte över det skruvade igen tankhålet och stängde luckan bråttom hade vi och for iall hast hinner nästan till wicksells när han säger att mobilen är borta och vart låg den sist jo på BILTAKET såklart =(

hem och kollade runt men hittade den inte
jaja är det meningen att vi ska hitta den så kommer den väl tillbaka.

När vi ändå va i stan idag var jag och kollade på en ny dator åt Klara och jag fann en till väldigt bra pris så den fick följa med hem och ni ska tro att det var en mycket mycket lycklig Klara som fick en fin dator att "leka" med och jag fick en stor kram och hon fick nästan tårar i ögonen =)

Det kändes så bra i mamma hjärtat att kunna få glädja henne så =)

Nu är visserligen denna en del av hennes julklappar men jag tror att hon helst ville ha den nu än till jul =)

Petter och Johanna har gjort lov nu

Och Johanna längtar verkligen till på söndag då det är lite kalas
och på måndag den efterlängtade födelsedagen =)

Tänk att mitt lill hjärta redan fyller 4 år =)

Och på lördag är det fem år sen Ville föddes
då ska jag smycka graven igen =)

Och livet går vidare

Jag är lycklig nu och allt har kanske en mening
......................................

nu vill klara ha datorn så jag får väl flytta mej en stund =)

Kramiz

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej. Hörde att ni ska ha barn :) grattis va kul!!! kram

    2011-10-28 | 08:09:25
  • Trollmamma säger:

    Detvore ju roligt om det stod en avsändare =)



    Kram och Tack!!

    2011-10-28 | 11:40:05

Kommentera inlägget här: