Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Kalas

Kategori: Johannis

Idag har min prinsessa haft sitt fyra års kalas
 å bjudna va några kompisar inte nått stort kalas
 men alldeles lagom för en trött och slut mamma

Rosa prinsesstårta hade jag iaf gjort och rosa grädde innuti
och fröken i fråga va så jätte nöjd som man kan bli =)

Rosa prinsesstårta

Plast farmor va hit å firade lillan också
och lillan fick så fina kläder
i rosa såklart =)

Hon är verkligen en stor liten tjej nu
98cm mäter hon över marken och nästan 15kg tung har hon hunnit bli
strl 98/104 i kläder
strl 25 i skor =)

brorsan är nästan ikapp som på så när några cm
men hon kanske är liten till växten men min docka är en jätte stark personlighet =)


imorrn fyller hon så år min PRINSESSA!!

min lilla Johanna.

Tänk så åren har flygit fram

puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: