Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag!

Kategori: 2011

Tänk att så många är in å kollar här fast jag är lat att uppdatera =)

 

Idag har jag delad tur och efter fm passet

for jag till Älsklingen och skulle fika

men inget passade =(

Hämtade falläpplen hos mamma till korna

och de smaskade med stor aptit =)

 

Sen dök jag i frysenboxen och hittade iaf nått att äta =)

 

Sen drog jag ti stan för att hämta min lillskrutta som med

stor förväntan skulle på pyjamas party hos Evelina =)

Tack Pilla för att hon får vara med er =)

Så det va en söt tjej med klänning och pippilotter som gav mamma puss å kram =)


Är så glad att hon trivs där=)
Har varit så svårt att lämna henne nånstans annars...

Jag ska nu jobba dagens andra pass och sen ska jag åka "hem" och titta på chipspåsen jag inhandlade förut.. jag vet inte om jag kan äta nått men det gör inget
men nu finns det ju en iaf =)

Längtar oerhört efter Petter
men imorrn då kommer mammas goprutt hem =)

Å nu i dagarna firar faktiskt jag å Älsklingen 6 måader ihop =)
Redan!!!

Kramizar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: