Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

förtroende kontot missbrukat

Kategori: 2012

I fredags blev jag så grymt besviken =(
men nu jäklar är det för allra sista gången som denna jäkla människa sårar mej
fattar inte varför folk inte kan säga sanningen
speciellt när man frågar så himla många gånger och får en massa lögner till svar..
tror han att jag är dum eller??
tror han inte att sanningen hinner i kapp
speciellt när han säger saker till mina närmaste vänner
hallåå det är ju klart att de säger sanningen åt mej när han inte klarar det..
å att utmåla mej som en person som jag inte är
att vi bara bråkar å inte kan vara i samma rum
hmm det är därför vi kompar så bra i lag å skrattar å gör en massa skojjiga saker..
 
jaja nu är det hårdhandskarna som gäller från min sida
nu är det verkligen slut på min snällhet
jag ska tuffa till mej å vara en hårdare människa
sluta vara så jäkla snäll.
 
Men i helgen har oxå nått bra hänt
saker å ting går äntligen MIN väg
<3 <3 <3
 
Igår va mina flickor på bio å såg madagaskar 3
premiär för Johanna
och hon tyckte det va jätte kul =)
 
Petter ville oxå göra nått så vi letade oss upp till Jessica å Fredrik å busungarna och fick fika å trevligt surr å petter fick leka av sig några timmar =)
Tack för att vi fick komma =)
 
På hemma plan fick alla 4 åka till Farmor Said å äta mat å vara där medans jag å Pernilla drog på bingo men ingen lycka där men för oss en härligt lugn stund som vuxen å som vi inte bara som mamma =)
 
Idag är Morgan jätte förkyld trött hängig snorig å gråtig
men han är underbar ändå
prinsen min <3
 
Vädret ute nu är regn regn regn
tänkte att solen skulle skina så jag kunde plocka mera hallon
men jag verkar inte ha nån tur med det.
 
Igår kväll var det lysnatta här och hela viskansbron tändes upp och vattnet å det va så himla fint =)
 
Näe nu blir det tv:n
 
Kramiz <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: