Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Klagosång a la mej

Kategori: 2012

Jag brukar inte klaga speciellt utan är för det mesta på bra humör glimten i ögat och ett leende i mungipan
 
men de senaste veckorna har jag haft så himla ont i min kropp.
Jag har haft foglossning sen 2007 när jag väntade Johanna en ständig värk i fogar å höfter bäcken å numera även i ben och mage.... jag vill kunna vara som alla andra orka gå ut på promenader orka med mina barn. Varje dag som jag verkligen orkar gå ut å röra på mej i bra tempo får jag offra någonting annat
typ ingen städning den dagen.... Jag skulle vilja banta för att min kropp skulle må så mycket bättre men svårt när man inte har orken i kroppen när värken är hemsk varje dag.
 
Ibland skulle folk få gå i mina skor innan de dömmer....
jag är ensamstående på heltid med fyra varav 3 är under 5 år
ingen dans att ta hand om en bebis alldeles själv men jag har tur han är snäll å underbar
men han vill bli buren
hans små knubbiga armar höjs mot mej å han vill pussas å kramas i famnen
så då bär man runt på min lille knubbis å får när alla lagt sig ha ont i kroppen.
 
Men jag klagar så sällan
men idag är det jobbigt
dags att söka medicinsk kunnig hjälp nu igen...
nu tar jag  mina allergier å min onda kropp å lägger mej
 
snart är det lördag.... =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: