Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

3 december

Kategori: 2012

tredje luckan ska öppnas idag =)
 
Vi har kommit en bit en liten bit in i december
och igår avverkade vi en väldigt kall första advent i fränsta
kyligt värre men barnen fick träffa tomtar å lufta näsan lite
att komma hem å fika varm oboy och äta varma mackor det va mys det på hög nivå =)
 
 
I fredags fyllde min Farmor 70 år
och hon bjöd på middag
självklart var jag dit
och firade henne
´vi hade en mycket trevlig kväll
med farmor å farfar å syrrans familj =)
Morgan somnade avaggad när vi kom hem
jobbigt att vara på kalas ju....
 
Ända sen i torsdags har min rygg jäklats
och den gör riktigt riktigt ont å jag är stel och väldigt besvärad av det
jobbigt att bära på lillen
och självklart har han varit extra knölig i några dagar
han känner väl på sig....
 
Undra när ryggen vill bli bra då?
har ju massor jag vill göra ju =)
 
Idag är det oxå svinkallt
undra om bilen vill starta??
det märks väl
kanske skulle få igång den å ställa den på motorvärmaren
hm kanske ingen dålig idé ändå...
 
 
Imorse spårade ett natt tåg ur i stöde
usch hoppas det gick bra för alla 140 som var ombord.
 
 
Kramizar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: