Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag 5 december

Kategori: 2012

herregud vad dagarna rasar i väg
5 dagar in på december redan....
 
Idag har jag å Morgan först varit på öppna förskolan å knäppt nya foton på lillen å gruppfoto faktiskt =) vi stannade en stund på öppna och fikade och umgicks med andra trevliga mammor å barn =)
 
Efter det blev det en sväng in på jobbet
för idag fyllde "MIN" tant år
och jag överraskade henne med att komma å fika å med mej hade jag ju självklart en present en röd/rosa fleecefilt =) Perfekt nu när det är lite kyligt =)
 
Sen dök jag in hos fröken ljung en sväng
och hämtade 4 barn på dagis
=)
 
 
Barnen drar fram grejjer så det står härliga till och man kan ju faktiskt undra om det dragit in en tromb här!! näe visst jag det bor bara 4 vilda barn här å EN lat mamma...
 
Jag skulle jätte gärna vilja bo större men större lägenhet än så här finns tyvärr inte
till ett rimligt pris... så man får göra så gott man kan av det vi har.
 
har plockat ihop lite nu när de tre små har lagt sig men jag har faktiskt ingen lust
hur 17 gubbar gör andra ensamstående mammor/pappor för att ha ett städat å fint hem??
 
Näe undra om man ändå ska rycka upp sig
och tömma å fylla på diskmaskinen igen
han gör iaf sin plikt =)
Fast nog tycker jag han kunde plocka in i skåpen oxå =)
hihi
 
<3
 
 
Mina busungar <3

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag tycker du gör ett super jobb!! hellre lite skit i hörnen..Vilka fina barn! var stolt över dem och dej själv!

    2012-12-05 | 22:44:20
  • Zarah säger:

    Bodil du gör det skitbra :-)

    2012-12-05 | 22:51:43
  • M säger:

    Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete! =)
    Vilket fint kort och Morgan ser lite brydd ut, så söt!

    2012-12-13 | 22:15:41
    Bloggadress: http://aprillycka.wordpress.com

Kommentera inlägget här: