Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

29 februari

Kategori: 2012

skottdagen har kommit å jag som tippade att bebis skulle komma idag har nog inte riktigt rätt
men vad vet man dan är ju inte slut ännu ;-)

bebis pappa har sagt att han kommer att komma imorrn den 1 mars

men vi har ju "bara" gått 3 dagar över änsålänge
jag gick ju 13 dagar över med petter =(


Nu till morgon har jag skjutsat
de små trollen på dagis i stöde och en stor Klara slöhög tillskolan i fränsta
 
har nu ätit frukost
och även lite äppelpaj sen igår följde med =)
hihi

har sovit i natt till och från iaf
men sover så himla dåligt =(
Måste ha kuddar här å där å mellan benen
det värker och gör ont i magen och i ryggslutet
mellan benen känns det som om jag skulle ha en ballong
suck
brösten ömmar och rinner
snälla lilla bebis kan du inte komma ut så mamma kan få slippa ha ont iaf???

Igår var jag ti stan
måste göra nått för att gå här hemma blir man ju tokig på....

Petter ville ha pannkaka
så medan jag stekte den blev det både sockerkaka
och äppelpaj i ugnen =)
Passade ju bra då "svärmor" tittade in en stund =)
alltid lika trevligt =)



Näe nu ska jag lägga mej på soffan ett tag å slöa lite
sen ska jag ut på luffen igen....
har massor att göra här hemma men det kryper i kroppen
och jag får ingen ro...
ska kanske ner ti madde å spela nått parit kort
men den som lever få se vad som händer


Det är iaf bra väder ute idag också
plussgrader och vacker sol =)
Underbart =)

petter å johanna for på dagis i nya fodrade galondressar
och Johanna var så lycklig över sin rosa dress
och petter fick ju såklart en grön =)

Boardman Kids SetBoardman Kids Set

didrikssons boardman
vilka jag älskar och barnen också
och det vet jag att även vår dagis personal gör =)

Näe nu ska jag softa på soffan ett tag =)

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: