Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

sur å grinig

Kategori: 2012

så känner jag mej nu och har gjort i flera dagar =(

Känner mej ensam helt enkelt
barnen är ju hemma men det är ju ändå inte samma sak som vuxet sällskap.

Hade behövt nån som kan massera ryggen
precis så där underbart som R brukade göra
men det är ju ett minne blott nu
suck

Bäst å klara sig själv helt enkelt =(

Mitt helgsällskap dök inte heller upp
och känner mej irriterad på att det ska vara så svårt att säga sanningen
speciellt när det inte har nån betydelse mer än att jag ville planera
och hade hoppats få hjälp med barnen
varför säga ditt när man ändå gör datt??

Kallt äre ute också
inte under -25 idagvilket betyder att min bil inte är lönt att tänka på att starta
den har ju licksom ingen motorvärmare
hoppas hoppas det blir varmare klimat ute snart.

Bebis är hopplös nu
har sammandragningar jätte ofta nu
och det är jobbigt
jag blir så trött hade velat dela detta med någon men
det ärså svårt nu när man är ensam =(

Jaja jag har ju överlevt hittills
men ibland skulle jag bara vilja sätta mej ner å gråta
du är stark säger alla men
just nu är jag faktiskt inte det.


Å vad du än tror R så älskar jag dej å saknar dej i massor
varför fick vi det inte att funka???

Kramizar

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Älskade du! Hade jag bott nära hade jag kunnat försökt hjälpa dig om det är någon tröst! Säg till om det är något så får vi läsa det på något sätt. Hoppas du kommer känna dig bättre snart <3

    ta hand om dig. Kram <3

    2012-02-04 | 20:02:13
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: