Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tisdag 31/1-12

Kategori: 2012

Så har månaden januari snart passerat också... Skönt =)

Idag fyller en av mina allra bästa vänner år 53 för att vara exakt =)
men åldern är ju bara en siffra eller hur mummsan??

GRATTIS  CHRISTINA WESTRUP
på födelsedagen =)
hipp hipp hurra!!

Idag har jag ingenting planerat
hade väl tänkt baka lite men det går förnärvarande inte att diska
väntar på att Stefan ska komma å serva lite ikväll sen kan man baka igen =)

Måste fixa ett nytt damsugarmunstycke också
mitt är riktigt trasigt så man får licksom sopa nu om man ska städa men det går ju det med =)

Idag är det 10 minus ute och jag tyckte det va riktigt skönt
synd att jag inte orkar gå ut å gå så mycket
har sån himla foglossning numera
suck
jag hade hoppats att det skulle bli lindrigare denna graviditet och javisst har det varit mycket bättre med det men nu har det  faktiskt varit  värre än nånsin i några veckor
jag har ju faktiskt foglossning i vanliga fall också min kropp är slut
så bara bebisen kan komma ut ska jag ta å gå ner några kilon har ju en hög jag vill ska försvinna från min kropp =)

och på torsdag ska jag till Dr på sjukhuset
skönt d iaf =)
Jag har fattat ett beslut som min fd inte ville beblanda sig med
han gillade det verkligen inte
men jag har faktiskt beslutat mej för att genomföra det ändå
jag är klar med mina graviditeter nu och ska faktiskt sterilisera mej
ett ämne kanske man inte pratar om men det känns mest rätt för mej
helt enkelt =)


Näe undra om man ska ta å göra lite nytta nu ändå
har ju lite som stör mej här hemma
undra om tvättstugan är ledig??
får väl gå ner å kolla =)

Kramizar




Kommentarer


Kommentera inlägget här: