Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

9 juni

Kategori: 2012

Idag har vi strålande sol över oss =)


Jag bestämde mej för att ta mina busungar på en cykeltur för dem och en prommenad slinga för mej, sagt å gjort barnen på cyklarna å Johanna är verkligen jätte duktig nu att cykla på två hjul =) Petter han kämoar på med sina stödhjul men han gör det jätte bra =)

Blev ett stopp hos Lena & Lasse å Jonatan
lek bus å fika för de små kaffe ti mej å Morgan fick så mycket mys att han klarar sig idag oxå ;-) hihi
Tack tack =)

På väg hem såg vi Anton va ute så då blev det en sväng in där å kollade in Gottfrid
(kaninen)
Petter cyklade hela lång backen upp =)
Å sen åt vi lunch hemma å nu sover petter middag medans lillan ser på film å vilar så =)

Kan ju vara bra för sen ska vi åka ner till sommaren (ryssmon) å checka läget =)

Klara hon tog sovmorgon idag å nu tog hon en promenad med vagnen å Morgan =)


Igår blev Morgan 3 månader
(redan)
och gungade i lekparken för första gången
han verkade stor trivas där å mot min vilja börjar pojken bli stor
min bebis... <3

Foto: Premiärtur i gungan å lillen verkar gilla det

Å igår fick han nya boddisar från fammen nu igen så nu kan han ha fina tröjor varje dag tack tack

 jag va på chili ena dagen här å köpte en present till Arvid=)
Och då fick Morris en ny napphållare med stjärnor och jag hittade tröja/shorts för tie spänn rena rånet men jag var glad =)
Chili är en favorit butik åt mej där finns unika barnkläder
med starka färger precis som jag vill ha dem =)
Dit åker jag ofta å checkarläget =)

Näe nu ska jag ta å packa lite så vi kan åka i väg när Petter vaknat

Tjingeling <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: