Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

gomorron men nån vidare god vete fan om det är

Kategori: 2012

Petter somnade surare än sur vaknar på ett fruktansvärt humör ska ha gröt vägrar gröt det är ett rena rama striden för att få i han det han själv valt =( ljuvliga mornar här hemma man blir ju på så bra humör... men nu sent om sider börjar han äta iaf det tog bara 25 minuter för han att förstå att han ska äta det han ville ha

de flesta mornar innan dagis ser ut så här
jag önskar att det var som förut att de fick frukost på dagis
då hade vi aldrig några bekymmer eller bråk på morgonen
men numera är de ju 15 timmars barn å börjar klockan nio....


jaja nu är frukosten i å han är ledsen att johanna pratar med honom ibland behövs det ingenting för
att få honom i obalans...

Nu ska vi packa in i bilen å bege oss ner på dagis


GOD morgon

Kommentarer

  • Maria säger:

    En God morgon hoppas Jag att Du har idag i alla fall! Vi borde ses något tycker jag!



    Jag saknar de "syskonen med familjer" som jag hade en gång...

    Kram på dig <3

    2012-05-18 | 06:59:59
    Bloggadress: http://anastaziah.wordpress.com

Kommentera inlägget här: