Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Helgen =)

Kategori: 2012

Helgen har varit helt enkel och lugn =)

I fredags skjutsade jag barnen till pappsen i töva
men innan dess hade vi varit på birsta city å shoppat lite kläder och en present ti Hobbe =)
Barnen åt på MC donalds och de var alla glada

efter att jag lämnat busarna till pappsen
for jag å Morgan till Anna å pojkarna
jag fick super god middag
plankstek =)
mmm och god efterrätt blåbärsglass

Lördagen myste vi bara och hade det lugnt å skönt
vi åt go mat och va på kväll sidan över till ryssmon å kollade läget sen myste vi ner oss med film och ost å kex och bara hade det härligt =)

Igår söndag var det ingen brådska med nått
jag skulle åka till stan köpa skor åt barnen
och hämta hem dem från pappsen =)

Checkade läget i hans nya hem han håller på å fixa och det blir bra fint =)
där kommer nog han å barnen att trivas =)



Mammas goprupp =)
Han är så himla go och snäll min lille kille =)


Morgan spände magen precis när jag skulle knäppa men det är ju tröjan som är det viktiga =)


Vill tacka Jocke & Angelica för alla de fina kläderna vi fick ärva efter Måns =)
tur vi har =)

Tack även till Anna som låter Petter få ärva =)
det är guld värt =)

Näe nu ska jag kolla om mina sjusovare vill kliva upp
min syster ska ju åka hem till sthlm idag å jag skulle vilja träffa henne lite innan dess =)
Hon å pojkarna har bott i min lgh i helgen 
hoppas de har trivts bra =)

Idag skiner solen från en blå himmel och jag känner mej så glad =)

Ha en bra måndag allihopa =)

Kramizar 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: