Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Min underbare lille Morgan <3

Kategori: 2012



Morgan somnade i går kväll i sin säng före nio
och vaknade halv sju i morse utan att äta nått under natten
åt "frukost" å sen morgonbestyren å sen la jag han i vagnen inne medans jag grejjade lite å vips så sov han igen innan åtta så då fick han åka ut på bron i friska luften och där sover han gott
för han sover då iaf ännu
och klockan är nu strax tio på fm =)
Han är en underbar bebis och de gånger han gråter tycker man det är jobbigt
ja jag vet jag är bortsämd ;-)

Morgan är nyfiken och vill vara med
vill sitta i knä inte ligga han försöker komma ur babyskyddet till bilstolen
han kan vända sig från rygg till Mage nu
mammas bebis är inte mer än 2,5 månad men så himla tidig på det mesta =)

Nu ska jag medla fred ute på gården
nanna har stulit Petters cykel...hihi

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: