Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

2 november blev det tydligen nu

Kategori: 2012

Min prinsessa Johanna fyllde 5 år i onsdags
och det blev kalas hela dagen lång =)
 
En härlig dag för min lilla docka =)
Sista  gästen gick hem vid 21 på kvällen =)
härligt =)
 
Igår torsdag var vi in till birsta å inhandlade nya skridskor åt henne för 199kr
helt perfekt pris tycker då jag =)
Så pengen hon fick av Mommen å Mats räckte till nya vinterskor oxå =)
 
Petter han fick nya arbetsbyxor och verktyger av pappa
så gissa vem som va idol idag =) hihi
jag fick en ny kupé fläkt
så nu blir nog bilen varm å skön i vinter
jag ska lära mej å använda motorvärmaren bara
har aldrig användt det tidigare då min gamla bettan inte hade nått sånt att tillgå =)
 
Nä nu äre sängen som väntar för här ska det ju kalasas ännu mer idag
Johanna ska ha Maskerad kalas=)
 
Kram

Kommentarer

  • Ellenor säger:

    Devin längtar så han håller på att bli tokig, han gör inget annat än att prata om kalaset :)

    2012-11-02 | 04:47:17

Kommentera inlägget här: