Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

22 november

Kategori: 2012

Så har torsdagen snart gått oxå
här går det undan
en vecka fylld med härliga skratt trevliga vänner
mysiga luncher goa middagar
spontana besök här hemma =)
 
Tänk så roligt det är när det knackar på dörren helt oanmält
och en liten kaffe tår har ja ju alltid att bjuda på
nu måste jag ju baka för nu gapar frysen tom på
gotta =)
men vid rätt humör är det ju snabbt fixat =)
 
bullar å pepparkakor ska vi baka iaf =)
 
va sugen på å göra julgotta å sånt oxå men jag vet att jag hinner provsmaka innan jul så jag väntar nog lite med det =)
 
Va på stan med Farmor igår =)
jätte kul å Morgan var så himla snäll hela dagen igenom =)
han är alldeles underbart snäll denna unge
undra vem han fått det ifrån??
hihi
 
Imorrn äre fredag igen och i helgen ska vi på julmarknad
hade jag tänkt iaf
å jag ska köpa julgardiner å två nya ljusstakar
=)
Hade velat ha svarta gardiner i år men jag ska för en gångs skull ha vita
för första gången sen jag flyttade hemifrån inte röda köksgardiner =)
Det blir kanonbra hoppas jag =)
 
nu är det dags att knoppa det är ju en dag imorrn oxå
och kanske sovmorgon ;-)
 
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: