Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Kallt ute men varmt i hjärtat =)

Kategori: 2012

Idag är det kallt ute nu äre -3 å klockan är elva
bilen känns inte så där slockande så det blir en hemma pysslar dag idag tills jag ska skjutsa Klara ikväll hon ska ju på läger med konfirmanderna nu igen =)
Men denna gången har vi nära de ska vara på Boda borg =)
 
Tänk att ett enda sms kan göra en så glad
å göra hela dagen så mycket gladare
vilken tur jag har som har dej
<3
 
Barnen är lediga idag och ingen mer än Morgan är klädd
hihi
Mysar dag helt enkelt
Petter å Johanna pysslar
och leker om vart annat
jag skulle behöva göra ett ryck här hemma
under soffan gömmer det sig nog mycket mysigt
suck
kanske där alla sockar åt barnen gömmer sig??
 
Å idag kommer nog sjalarna som jag har fått äran att sälja =)
Jag fick en så super fin sjal med smycke på
när jag fyllde 30 år och nu väntar jag på leveransen av dem
för flera har frågat vart man köper dem å det vet jag inte
men nu ska jag se om jag kan sälja några
=)
 
 
Näe dags att göra ett ryck =)
 
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: