Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Mardröms morgon

Kategori: 2012

Värsta tänkbara morgonen
 
 
det där med dagis är inte Petters grej längre
han vill verkligen inte
å ska han dit vill han leka inne å inte ute
som fallet nu är när man får börja dagis klockan nio på morgonen
idag tog lämningen 20 minuter han gallskrek å skulle inte med redan  hemma
¨väl på dagis vägrade han kliva ur bilen så jag fick typ bära in en väldigt arg tårsprutande Petter på ena armen å Morgan på den andra, å sen när han upptäckte att han inte fick vara inne blev han än värre
och när väl ytterkläderna va på ja då fick jag släpa ut han
satte han på parkbänken men då kuta han in
Tanja sa att det ordnar sig men det är inte så himla kul att behöva
lämna Petter på dagis men tyvärr kan han ju inte få sin vilja igenom att stanna hemma för jag anser ju inte att en 3 åring har rätt å bestämma sånt!
 
Det är sånna gånger man önskar man hade nån hjälp med lämningen
men det är ju min lott det
 
Att min tonårsdotter är tjurig å tror hon gör som hon vill är ju inte det lättaste heller å även det ska man bråka om på morgonen när hon inte vill kliva upp...
 
Morgans näsa producerar massor av snor
å gnällig å kinkig
idag ska han ändå på BVC och hälsa på där en sväng
kul å se vad lill tjockisen min väger idag =)
Han blir snart 8 månader lill gosen =)
 
nu har han fått gröt å smörgås å ska ta å vila lite
men idag får han sova inne i sängen
 
jag måste väl ta å göra nån nytta men har ingen lust alls
så jag tänker sitta här å lata mej ett tag =)
 
<3
 
 
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: