Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

söndag kväll

Kategori: 2012

 
Å barnen sover =)Å jag kikar på beck dricker te å smsar med en vän eller två ;-)
Morgan har typ inte sovit ett dugg i dag
han som brukar sova så bra men sover han bara på natten är jag glad =)
 
Efter denna helg måste jag bara köpa hem fler roliga sällskaps spel för attans va roligt det va =)
Började i dag köpte ett memory åt barnen
å de blev så glada =)
Jag å Nanna har varit på birsta å köpt en present
så nu är vi redo för barnkalas imorrn fm =)
 
Denna vecka har massor av roligt för mej
så snart sparkar vi igång vecka 47 tycker jag =)
 
Å Nanna längtar till vi ska åka till stan å shoppa kläder
idag blev det en röd fin kjol och nya sockar åt prinsessan
och för väldigt gott uppförande så blev det en ny my little pony =)
 
Så fröken Ljung när har ni tid med lite shopping?
 
Å det va verkligen juligt
å om nån vecka nu ska alla julklappar vara klara
å de som ska skickas ska gå med posten
snarast helst senast efter nästa helg =)
 
Nu ska jag kika klart på Beck å dricka påtår på te =)
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: