Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tand nr 5 & 6 har gjort entré

Kategori: 2012

Min älskade lille son har så fyllt igen gluggen i överkäken och har numera 4 små sylvassa tänder på rad så nu är han redo att bitas rejält. Tur han inte kommit på hur man gör det än =)
 
Dålig i magen är han min prins å sover lite oroligt me å rulla runt i sängen på nätterna men annars märks det inte att han fått gaddarna =)
 
Idag myser vi inne å gör inte ett skit
jo Johanna har spelat dator i flera timmar
och Petter har som vanligt bokat sig i tv soffan med snuttisen
 
vi har pratat om att Nappen kanske ska ta å flytta till Tomten
det är ju snart jul
men då tittar han på mej å tittar på lillebror å säger
att Morgan har ju....
å att lillebror är liten det spelar ingen roll
ska Petter ge bort sin så ska lillebror oxå =)
 
Underbara barn =)
 
Danne hade plockat ur släpvagnen
det betyder att jag kan fylla den igen =)
för här hemma finns ännu mera skit att slänga
=)
 
Ute kommer det sånt där äckligt från himlen igen
fasen kan de inte sluta damma där uppe
 
Fast lillan vill ju faktiskt testa sina nya skridskor
och i år ska nog även jag damma av mina å se om de bär mej =)
 
Min vikt är ett ständigt problem och jag skulle så gärna vilja gå ner lite men
hur sjutton gubbar gör man ??
 
Jag har fått höra senast i natt att jag är fin å söt som jag är
tack älskade du
och att jag faktiskt kom in genom mitt vädringsfönster för några veckor sedan när Klara låst mej ute är det nog inte alldeles fullt så illa som jag själv tycker
hihi
 
jag fundelerar över livet och skulle vilja spå mej lite för å se om jag valt rätt väg men är så himla feg oxå så jag väntar nog med det ett tag tänk om det sägs nå otrevligt.....
 
Morgan håller på å bryta sig in i skåpen ena sekunden och i nästa hänger han i laddkabeln till datorn eller jagar katten med gåstolen =)
 
han kan han mitt lilla hjärta
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: