Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

26 oktober

Kategori: 2012

Nu är allt klart inför Morgans dop imorrn
tror jag iaf
=)
 
Jag såg att jag fått en fråga från en anonym
jag skulle uppskatta om man skriver sitt namn eller låter bli att kommentera helt enkelt
 
Men det stämmer alldeles bra det
 
DANNE ÄR BIOLOGISK PAPPA TILL MORGAN
 
så nu har alla fått svar på det
så ni slipper fundera mera
men vad ska jag säga pappa är inget man blir över en natt det tar tid att lära känna ett barn biologiskt eller inte 
Morgan har bara lite fler personer i sitt liv som älskar honom =)
vi har inte uteslutit nån ur våra liv alla är olika och det är ju så underbart me alla dessa härliga personer som finns för oss =)
tänk så bra han kommer få det i livet
min underbara lille gitarr älskande pojke =) 
 
Fast att Danne är pappan så har Morgan Johanna Petter och Klara fått en underbar farmor och farfar som vi inte vill byta bort för nått i hela världen =)
Said & Kim
vad skulle vi göra utan er ??
 
Idag kom det så snö
och jag hatar det men vi har så mycket kul att se fram emot så jag struntar i att det faller äckel från himlen
Dop imorrn
Johanna fyller år
och ska ha maskeradkalas
min farmor fyller snart 70
farfar 75
2 månader till jul
Mammas 50 årsdag avslutar året
sen fyller min vän Y 30
och Morgan 1
å sen är det faktiskt dags för mera sol och vår
så nu ska jag sluta vara vrång å se fram emot
alla roligheter
=)
 
Hej å kram
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag tycker att du är toppen

    2012-10-26 | 23:42:15
  • trollmamma säger:

    tack =)

    2012-10-27 | 23:50:24

Kommentera inlägget här: