Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

29 oktober

Kategori: 2012

Idag snöar det och det gjorde det för 6 år sen oxå
dagen då vår lille son såg dagens ljus
 
Ville min vackra ängel
idag är det din födelsedag och jag hoppas du
får en fin födelsedag med alla andra små och stora änglar
vi ska "hälsa" på lite senare
 
 
I lördags hade vi dop för Morgan
i torpshammars kyrka
och det var så trevligt och jag är så glad att dagen flöt på riktigt bra
och vi var riktigt trötta då vi kom hem
men det blev en tur till järkvissle oxå
så nu har Danne en bil att åka i själv =)
 
Igår hade jag bestämt mej för att göra en kraftansträngning här hemma
och med den inställningen
städade jag ute på gården och i förrådet och nu står det 18
svarta sopsäckar här ute plus lite annat å jag har flera här inne
men nu åker allt jag inte behöver eller som är trasigt =)
Jag är så nöjd å känner mej duktig!!
Här inne blev det oxå lite bättre
och på em fick vi främmande av farmor Said
mycket trevligt så jag passade på att skicka med lite mat som var över sen dan före
=)
 
Idag ska jag fylla släpvagnen me skrot om Morgan tänker sova en stund
skulle ha tvättat lite men den som lever får se...
Ska iaf inhandla rosor å åka till Ville <3
 
Och vi är bortbjudna på middag idag
härligt!!!
Och vi ska sova över där
 
imorrn ska jag å Danne fixa inför Johannas födelsedag
lilltjejen vår fyller väldigt snart 5 år =)
 
Näe dags att ta hand om min lille gnällspik å väcka mina döttrar
dags att vakna tycker jag =)
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: