Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Morgan 7 månader

Kategori: 2012

Idag blir min älskade lille bebis 7 månader
och det visade han med stil å reste sig upp från sittande till stående vid vardagsrumsbordet =)
det går undan med lillen =)
 
Idag har vi haft besök av Pernilla å triss i flickor =)
Lunch å fika blev det =)
 
Jag tvättar å har hunnit många maskiner idag å även igår när barnen va med pappa å döpte lillasyster då tog jag mej ingenstans då jag lånade ut bilen så jag städade plockade tvättade å bakade
idag har jag heller inte åkt en meter i bilen å hade inte planerat göra det heller
imorrn ska mina trollungar på dagis alla tre
då Klara gör prao på peppes dagis nu =)
Får köpa frimärken då =)
 
Jag hade tänkt baka lite nu ikväll oxå
men undra vad??
Jaja det ordnar sig väl =)
 
Nu ska jag hämta min lille grinhög som ledsnat på att sitta å leka i sovrummet =)
 
sen kallar tvättstugan nu igen =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: