Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag

Kategori: 2012

igår lämnade jag ju barnen hos pappan men innan så tog vi en tur på birsta å fixade lite nödvändigheter å jag var på bolaget å när jag kom hem igår kväll och satt upp hyllorna jag köpt på ikea så va det gott att öppna en flaska =) Det var jag värd =)
 
Idag regnar det men jag å farmor hade bestämt oss för att gå på mittmarken på munkan å vi var iväg å trängdes med lite folk =)
Ny mössa åt morgan godis åt mej å jag fick en pannkakaslagg av farmor
tacktack =)
Blöt å fikasugen fick jag gofika me farmor å farfar
så himla mysigt att få rå om dem en stund =)
 
Morris blev helt slut å när vi kom hem så somnade han direkt
och nu flera timmar senare sover han fortfarande =)
å han får faktiskt sova tills han vaknar
jag skulle städa hade jag tänkt men det är finnkampen på tvn å datorn va bra mycket intressantare än å städa.
 
Å nått annat kul bjuder inte min lördag på
men det duger åt mej =)
 
kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: