Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

söndag 30 september

Kategori: 2012

Har tappat lusten med å blogga...
iaf just nu
 
Morgan å jag har börjat gå på öppna kyrkis i stöde igen och det är så trevligt å kul att få göra nått på dagarna =)
 
I fredags va vi bjudna till Kristina å Emil på tacos
och det blev så himla trevligt =)
Hoppas det nu inte går så långt till nästa gång vi ses=)
 
Igår var vi iaf på himla badet i sundsvall
och vi badade i tre timmar to m med Morgan älskade vattnet bubblorna och alla barn =)
Men vi var rejält trötta efteråt så lördagskvällen blev lugn =)
 
Idag har vi varit på ikea en sväng
och köpt ljus och en ny kudde kanske kan jag få sova lite bättre nu då.
 
Känner mej lite nedstämd och irriterad
men mest ledsen
inte kul att känna sig överkörd av personer som står en allra närmast
suck
 
men jag är väl inte bra nog helt enkelt
så jag tänker hålla mej på min kant ska lixom inte vara i vägen
finns nog plats åt mej i nått annat hörn nån annanstans
 
 
Nu ikväll har Klara åkt til faster å jag har hämtat barnen hos pappa
så snart är det dags för hemfärd å nattning =)
 
Morgan har fått sin fjärde tand nu =)
han är så himla fin å duktig min underbare lille son.
 
Morgans dop börjar komma närmare å idag kan jag bocka av doplåtar å psalmer =)
Ett steg närmare....
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: