Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

15/8-13

Kategori: 2013

Dag 4 på pojkarnas inskolning....
 
Lämnade Morgan först i morse och sen Petter gick kanon bra =)
de ringde från avd Gul förut och Morgan sover
han hade lekt å ätit och sen somnat snaällt på en madrass med tutte å snutte å sin kudde =)
Min bebis är stor nu....
Så va det med den inkolningen
klart nu lixom =)
 
Jag har känt mej lite handfallen här hemma men har tvättat lite å myst med Johanna å bara tagit det lugnt
åååå så skönt men lite konstigt att inte Morgan är i min närhet för det är han ju alltid har aldrig lämnat bort han nån längre stund bara nån timme hos farmor typ han har sovit där två gånger oxå men annars är han runt mej i ett så därför trodde jag det skulle ta längre tid med inskolningen men han var nog mogen och stor nog att vara själv =)
 
Snart dags att hämta mina pojkar =)
 
Först ska vi upp på tippen så lika bra att kliva upp från stolen....
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: