Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

BM besök

Kategori: 2013

 
Idag va jag så till BM och bebis är nu fixerad i läge
lite paff blev jag för varken Johanna Petter eller Morgan va fixerad förrrän på förlossningen
men det är ju bra att det händer nått på insidan i min kropp
så att hon snart kan komma ut =)
 
Mag måttet var idag samma som för två veckor sen
så det är ju bra =)
 
Hennes hjärtslag är samma som de varit graviditeten igenom nämligen 150 slag/min.
 
Men nu är det inget mer besök till BM
utan nu får man vänta på en kallelse från sjukhuset
v41+3 görs det tydligen en koll
men jag hoppas verkligen att hon är ute innan dess
men man vet ju inte...
 
sen BM klämde å kände idag har jag super ont
i höfterna och underlivet
och inte blev det väl bättre att jag stekt pannkaka på 2,5 liter mjölk
men crepsen va super goda iaf =)
 
Älskling va med Johanna till tandis på em så nu har den första tanden lossnat och jag hoppas hon kan sova bättre framöver utan att ha ont i infektionen.
 
Älskling han åt å for å jobbade igen
Morgan är skittrött och har lagt sig efter kvälls bad
Jag ska hänga tvätt å rensa diskbänken....
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: