Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Torsdag 29/8-13

Kategori: 2013

1 dag kvar till BF
 
barnen är lämnade på dagis bara morgan var lättlämnad
de andra två större va gnöliga och ville med hem
jaja det brukar bli bättre bara jag åker =)
 
Jag har ont i bäckenet och i underlivet
det smärtar på rejält rätt vad det är
sammandragningarna har ökat de sista dagarna
och jag känner mej hemskt tung i kroppen
 
Idag ska jag iaf till BM
och det är ju även max 2 veckor kvar innan lillan är här
jag hoppas ju att hon kommer snart men
BB väskan är hyfsat packad och står i hallen
har aldrig tidigare packat den i innan BF
undra varför jag gjort det nu??
kanske för att jag tror att förlossningen kan gå fort
eller så är man bara nojjig
 
Idag jobbar Älskling för första gången på 4,5 vecka
och jag har själv väckt och gett barnen frukost mm
det har ju varit skönt att ha haft han hemma med oss
under hela inskolningen med dagis och skola
och lämning på morgonen på dagis
men bara bebis kommer ska han ju vara hemma igen =)
 
idag fryser jag lite
kanske borde jag elda lite får göra det när jag kommer från BM
då ska jga ändå steka pannkaka
för idag blir det creps
mmm
 
<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: